الصحيفة الإلكترونية للأنبوطين
إدارة منتدي الأنبوطين ترحب بأبناء قريتي الأنبوطين وبقلوله .. .. ونتمني المشاركة الفعاله لخدمة الأنبوطين وبقلوله..ومع خالص تحياتي لكم..
إدارة منتدي الأنبوطين ترحب بأبناء قريتي الأنبوطين وبقلوله .. .. ونتمني المشاركة الفعاله لخدمة الأنبوطين وبقلوله..ومع خالص تحياتي لكم..
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أول صحيفة إلكترونية تهتم بأخبار الأنبوطين وقري الغربية

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» السنة الاحوال
رد علي البرنس جمال Emptyالسبت مارس 07, 2015 10:17 am من طرف زائر

» مطلوب للعدالة
رد علي البرنس جمال Emptyالأربعاء يونيو 12, 2013 7:04 am من طرف مروة

» [color=red]مواساة[/color]
رد علي البرنس جمال Emptyالسبت مايو 04, 2013 11:12 pm من طرف Admin

» الأنبوطين في صور
رد علي البرنس جمال Emptyالثلاثاء أغسطس 21, 2012 5:03 am من طرف Admin

» الملتحون الثلاثة: شاب السويس كان في وضع مُخل مع الفتاة
رد علي البرنس جمال Emptyالجمعة يوليو 06, 2012 4:39 pm من طرف مروة

» زكي: جاهز لقيادة هجوم الزمالك وأرغب في كسر غرور تشيلسي
رد علي البرنس جمال Emptyالجمعة يوليو 06, 2012 4:36 pm من طرف لبني

» توقعات بوضع «شفيق» على قوائم ترقب الوصول وبلاغات جديدة ضد «سليمان».. اتهامات لنائب الرئيس السابق بإخفاء معلومات فى قتل المتظاهرين.. وبلاغات للتحقيق مع شفيق لامتناعه عن الإدلاء بأقواله فى «موقعة الجمل»
رد علي البرنس جمال Emptyالجمعة يوليو 06, 2012 4:30 pm من طرف دينا

» جامعة طنطا تهنئ الدكتور مرسي
رد علي البرنس جمال Emptyالإثنين يونيو 25, 2012 9:57 pm من طرف نشوي

» ارجو الاهتمام ....... عاجل
رد علي البرنس جمال Emptyالثلاثاء مايو 08, 2012 10:03 pm من طرف أحمد خاطر

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 بحـث
رمضان كريم
نبذة عن الأنبوطين
الأنبوطين إحدي أكبر قري مركز السنطه,ويتكون إسم الأنبوطين من مقطعين .. الأول هو..انبو ..ومعناه الماء.. والمقطع الثاني هو .. طين .. ويدل علي الخصوبه..لذا فمعني اسم الانبوطين ....يدل علي خصوبة تربتها
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
Admin
رد علي البرنس جمال I_vote_rcapرد علي البرنس جمال I_voting_barرد علي البرنس جمال I_vote_lcap 
المهندس احمد
رد علي البرنس جمال I_vote_rcapرد علي البرنس جمال I_voting_barرد علي البرنس جمال I_vote_lcap 
دينا
مروة
نشوي
محمد ثروت الديبة
om tayem allah
mohamed mostafa
مي
Abeer
المواضيع الأكثر شعبية
خمسة أشياء يجب عليك فعلها قبل النوم
معلومة هامة عن الشحنات السالبة من الجسم وكيفية التخلص منها
أنواع العزوم فى أجهزة القياس
تهنئة بمناسبة ذكرى انتصار حرب اكتوبر
من أعلام محافظة الغربية
أسعار قاعات الأفراح في طنطا
علاقة جنسية بين طالب وطالبة جامعة طنطا تنتهي بقسم الشرطة بعد نشر صورها علي الفيس بوك
معارك نارية باحد افراح ميت غزال
رسالة شكر وامتنان وتقدير للمهندس احمد
الأنبوطين في صور
احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 155 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو وليد 88 فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 343 مساهمة في هذا المنتدى في 251 موضوع

رد علي البرنس جمال

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
fatma

رد علي البرنس جمال Empty
مُساهمةموضوع: رد علي البرنس جمال   رد علي البرنس جمال Emptyالجمعة أغسطس 12, 2011 1:22 pm

انا عاوزة اعرف فيها إيه يعني ان كل قريه يكون متوافر فيها كل الخدمات؟؟؟ زي عربية مطافي وعربية اسعاف , وطرق مرصوفه .. وكهربا كويسه,, وميه نضيفه,, ولا احنا مش بشر زي الناس اللي في المدن؟؟ وانت بترد كده بالنيابه عن مين ؟؟؟ ولا انت كنت شغال مع النظام السابق؟؟ سيبنا نحلم يا اخي .. اذا ما حلمناش مش هنحقق اي حاجه في سنتنا..(طبعا انا برد علي الاخ ( البرنس جمال ) ... مفيش حد يزعل مني .. انا والله عاوزة مصلحة البلد.,,,,,,,,,,,,,,,شكرا ان انتم استحملتم كلامي ....
البرنس جمال

البرنس جمال

رد علي البرنس جمال Empty
مُساهمةموضوع: رد: رد علي البرنس جمال   رد علي البرنس جمال Emptyالإثنين أغسطس 29, 2011 5:45 pm

البرنسية فاطمة اولا كل عام وانتي بخير وعيد سعيد علينا وعليكي وعلي الامة الاسلامية ان شاء الله . الظاهر ان حضرتك مش عايشه معانا علي كوكب الارض او انك عايشه علي كوكب بنادورة . مطافي ايه واسعاف ايه وكل الخدمات ال انتي بتقولي عليها انها موجودة في باقي القري . الكلام ده طبعا مش موجود ومفيش مانع اننا نحلم بحاجه كويسة زي دي . لكن في اولويات لازم نحطها بعين الاعتبار . حاجات كتيره جدا لازم نشتغل عليها ده مش وقت احلام دا وقت شغل وعمل جماعي وكلنا نبقي ايد واحده . انما نعد كده في بيوتنا ونتكلم وخلاص . دا عاوز ودي عايزة ودول عاوزين . مرحلة الاقوال والاحلام خلاص عدت وماتت مع النظام البائد الفاني . دا وقت العمل والابداع والتعاون علي الخير . واننا نفيد بلدنا ونعمل علي مصلحتها وانا عندي افكار كتير لمصلحة البلد ومحتاج ان الشباب يحط ايده في ايدي والبركه مع الجماعه . طيب علي اي اساس بتقولي اني تبع النظام السابق . علي فكرة ظريفه جدا

رد علي البرنس جمال
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ترحيب بالعضو تامر جمال امين والعضوة نشوي